DIE WOLFSCHANZE - Gra ma formę gry strategicznej (edukacyjno – integracyjno – społecznej).

  

Każdy z uczestników otrzymuje paszport (noszony na szyi), a w nim przypisany mu zawód oraz nowe imię oraz nazwisko i miejsce urodzenia (dane należy zapamiętać). Każdy przydzielony jest do jednej z brygad interwencyjnych, w których panuje hierarchia. Wszelkie odstępstwo od wyznaczonych przez Niemców zadań jest karane – również śmiercią (której oznaką jest odebranie paszportu). Gracz pozbawiony paszportu może poruszać się razem z resztą grupy – nie wpływa jednak dalej na rozwój akcji.

Wprowadzenie fabularne :

W oddaleniu od dużych miast, wewnątrz rozległego kompleksu leśnego, otoczona jeziorami i bagnami, ukryta przed oczyma pilotów znajduje się tajna kwatera Adolfa Hitlera. Jej ścisły obszar to 250ha (lasu 800h). Całość zabezpieczona jest zaporami z drutu kolczastego oraz polami minowymi o szerokości od 50 do 100m. Kwatera składa się z .trzech koncentrycznie położonych stref bezpieczeństwa – dostanie się na jej teren jest bardzo trudne – ale nie niemożliwe.

Jest rok 1944, na terenie Wilczego Szańca - po nieudanej akcji Clausa Stauffenberga - nadal przebywa dowódca III Rzeszy. To tu podejmowane są najważniejsze decyzje dotyczące przebiegu wojny i odbywają się narady największych sprzymierzeńców nazistów.

napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.